Prov


Den nya bloggen!

Ser att det är några som kollar in här då och då! :) 
Men ta och besök den nya bloggen istället! :) 
Den är redan igång, och där bloggar jag mer eller mindre ett par gånger i veckan. 
Idag har jag även fixat i ordning designen, så nu känner jag mig faktiskt nöjd :D 

Klicka er in här! :)


Nästan en månad sedan..

Nu är det nästan en månad sedan jag bloggade här på min vanliga sida, dåligt av mig!
Jag vet inte riktigt vad jag vill göra med denna blogg, den går ju liksom ändå framåt?
Så frågan är om man ska ha kvar den? Eller bara köra på fotobloggen, som för övrigt rullar fram åt.
Sakta men säkert, så funkar det faktiskt :)

Återkommer framöver med mer info :)


Lämnat Stan för Stunden.

Har nu lämnat motala, för någon dag.. 
Har börjat må ganska så dåligt hemma, lite mycket att tänka på. Vilket jag inte orkar med just nu =/ 
Vet inte vart jag ska börja, men det är en del saker jag vill göra med mitt liv, men vet inte vart jag ska börja, hur jag ska börja eller liknande.. 
Och att inte veta, gör mig bara irriterad.. Det får mig att gå och tänka, lite för mycket kanske? 
Kände att det var bara att lämna allt hemma, och åka iväg.. 
Känns jobbigt att ändå fly från allt som jag har där hemma, men kan man inte tänka klart så kan man inte.. =/ 
Det blir nog bra så småningom.. Hoppas jag! 



PGphoto

Har ju som sagt tänkte börja gå över till en blogg, där det bara handlar om foto. 
Och PG photo står för PernillaGrandin, vilket är en bra förkortning. :) 
Just nu uppdateras den mest med bilder som jag tagit tidigare, som även visats på denna blogg. :) 

Så snart vädret är okej, och jag hittat lite inserpation så blir det nya bilder! :) 
Återkommer här inom kort, så håll ögonen öppna, både här och den nya! 

PGphoto.blogg.se



23:20

Trött, seg och fryser..
Men snart är det dags för sängen, så skönt! :)
Så ska sova någon timma bara, ska till gymmet kl 6 imorgon bitti, innan jag och Linus åker till Norrköping - Örebro :)
Hoppas på att slippa träningsvärken från dagens träning, så man klarar av att träna! :)

Övrigt så håller jag ju som sagt på att byta blogg, så hoppas på att den andra är igång och rullar helt snart.
Lite fin putsning på det hela, så ska det nog funka :)

Dyk gärna in på min kära väns blogg, som jag designade om tidigare idag! /)

Http://krizzemedza.blogg.se

Hon ville ha en färgglad och fin blogg, och vad säger ni om den? :)


Länge sedan nu.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade, jag vet! 
Men just nu, så håller jag på och försöker bytta upp en bättre blogg.
En Fotoblogg, så därför går den mesta tiden till att göra det :) 
Tänkte försöka få igång en seriösare blogg, där jag kör mestadels med foto, sen kanske lite annat men mest foto iaf :) 
Så det är därför denna har legat nere lite sådär nu i någon dag.. 

Men jag tänker hålla igång denna smått sådär iaf, kanske inte alls lika mycket, men den här är bra att ha tills jag är i full fart med den andra :) 

Snart kommer det komma upp en länk också, så ni vet vart ni kan hitta mig :) 


Canon EOS 1000D  - Tamron AF 55-200, f/4.0-5.6


Vår Känslor.



Canon EOS 1000D + Tamron 55-200, f/4.0-5.6

Älskar när solen lägger sig, så man känner värmen. Har gått utan jacka i två dagar nu, helt underbart! :) 
Lite morljus i bilderna också, det får upp värmen en del! Så underbart! ♥


Dags att skärpa sig!

Nu har jag varit riktigt dålig på bloggen, jag vill ju verkligen hålla igång den! 
Men samtidigt så är jag inte riktigt nöjd med designen och det gör att man trycks ner lite, och tappar bloggandet =/ 
Ska se om jag kan få ordning på det snart, men så länge får jag hålla humöret på topp! :D 

Får se hur mycket jag sitter vid datorn i helgen, annars får jag ta mig tid och sätta mig en sväng :) 
Så, aa, nu vet ni att jag lever, och att jag återkommer snart :) 


Nikon D3100 - Nikkor 18-55, f/3.4-5.6

Vart 4:e år..

Idag är det ju 29:e februari, en dag som inte förekommer allt för ofta! :)
Dagen idag har faktiskt varit speciell, och den har gett mig en del tur faktiskt! :)
Jag har varit på gymmet, vilket gick toppen, och under tiden jag var där, så fick jag ett kalas bra samtal!
Så nu hoppas jag på det bästa!
Skriver mer om det senare om jag inte somnar, men sjukt glad är jag iaf :)


Mina älsklings Flickor! ♥



Canon EOS 1000D + Canon EF-S 18-55mm, f/3.5-5.6

Mina älsklings flickor, så underbara och gulliga! <3 
De är verkligen så mysiga, och härliga att leka tillsammans med, finns nog ingen som är lika söta som dessa två! <3 

Fototävling, Spegling/Reflektioner.


Nikon D3100 - Nikkor 18-55, f/3.4-5.6

Tänkte delta i en foto tävligen som Tvspelsweb håller i! :)

Denna bild, valde jag för den är så underbar i färgerna och har sin charm i att den är lite sne.
Solen var på väg ner över denna fina Lagun, och det var en helt magisk stund att se det lugna vattnet med den fina spegelbilden.
Att vinna vore underbart, har länge velat införskaffa mig en reflex skärm, då jag älskar att fota porträtt! 
Men det har tyvärr aldrig blivit av! 

Detta är vad jag skulle vilja vinna: http://www.tvspelsweb.se/reflexskarm-guld-vit-80cm-p-1900.html


Förlåt.. :(

Nu känner jag mig jätte dålig!
Inte uppdaterat alls på flera dagar, men det kommer jag ta igen inom kort! :)
Ska sätta mig med datorn senare idag tror jag, annars kommer det upp inlägg imorgon :)

Idag blir det att leka med Emma hela dagen :)
Samt hennes pojke Pierre :)
Blir nog lite spel, film och allmänt bara umgås :)

Så hoppas ni får en toppen dag också! :)


Torsdag morgon.

Igår skrev jag att det skulle komma in ett bild inlägg, men så blev det tyvärr inte. =/
Var lite för seg igår, så fastnade vid en film efter maten :)

Klockan är nu ganska så exakt 9, och vad gör jag uppe såhär tidigt när jag är ledig?
Jo jag åkte hemifrån vid halv sju i morse, pigg? Inte det minsta!
Jag sitter just nu i Örebro hos min kära bror.
Mamma ville ha med mig som sällskap, så klart jag ställer upp :)
Dock så ska jag va på stan i Motala kl 13, så det blir att åka hem snart igen.

Små jobbigt att sitta i bil fram och tillbaka, men vad gör man inte för att träffa sin kära bror.
Sen är det ju så fint väder, riktigt skönt ute! :)
Sjukt sugen på att fota, hoppas det fina vädret fortsätter tills jag är hemma, eller att det är lika fint imorgon :)

Men aa, nu blir det en fika! :)
Återkommer, puss!


22 Februari.

Gud så fort tiden går, och snart är denna månad slut också =/ 
Kan inte fatta det riktigt, men så är det :) 

Dagen idag är slapp, tänkte träna först, men när jag vaknade och kände att bihålorna och kroppen inte var så pigg, så var det lika bra att lägga sig på soffan för att vila istället :) 
Så här ligger jag nu, och gjort hela dagen både skönt och jobbigt, blir så lätt rastlös =/ 
Men nu sitter jag och kollar på top model 13, med de korta modellerna! 
Det är faktiskt den ända säsongen som jag inte sätt, så det ska bli spännande att se, hehe! 

Senare idag blir det kanske att åka till Jennifer? Om hon hade tid för lilla mig :) 
Länge sedan vi sågs nu. ♥
Får väl se om jag uppdaterar något mer idag, ett par bilder till kommer ju såklart komma in! 
Men annars så hörs vi imorgon igen! :) 


Canon EOS 1000D + Canon EF-S 18-55mm, f/3.5-5.6

Om

Min profilbild

RSS 2.0